dinsdag 3 september 2013

welkom

Welkom 


Welkom op mijn blog, mijn naam is Ciska Borger getrouwd met Dirk en moeder van Zoë.
Ik woon in Zwartsluis, en heb als hobby creatief bezig wezen.

Kaarten borduren
haken
klei torens maken
lampionen maken 
nagels versieren
naaien van knuffelsokken
draad met spijker kunst

En nog veel meer, omdat ik vaak patronen kwijt ben sla ik alles hier zoveel mogelijk op.
Voel je vrij om dit te gebruiken.

Ook ben ik bezig om ochtenden of middagen te organiseren bij mij thuis om gezellig met een aantal dames.
Onder het genot van een kopje koffie ideeen te wisselen of gewoon creatief bezig te zijn.

Dit alles zonder kosten: Benodigde materialen zelf meenemen.

mocht je je hiervoor willen aanmelden geef je dan op bij mij : hier of op facebook bij creatief met ciska.

Ik hoop gauw iets van jullie te horen........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten